Beheer

Heeft u advies nodig op het gebied van servicekostenafrekeningen, energielabels, onderhoudswerkzaamheden, of zoekt u huurders? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Dienstverlening op maat

Op basis van uw wensen stellen we samen met u een pakket van diensten op. Met onze jarenlange ervaring nemen wij u alle zorg uit handen. Bel voor een afspraak of kom binnenlopen. We gaan graag met u om de tafel om te bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

Met onder andere een breed netwerk waaronder connecties met diverse makelaars in Nijmegen kunnen wij u de juiste begeleiding aanbieden bij de aankoop van een beleggingspand. Daarnaast kunnen wij u ook adviseren en ondersteunen om een zo hoog mogelijk rendement te behalen op uw investering door locatie-onderzoek en huurprijsberekeningen op te stellen.

Bij het gereed maken voor verhuur zorgen wij voor de benodigde of gewenste verbouwing van het betreffende pand. Daarnaast ondersteunen wij u in de aanvraag van de juiste vergunningen en zorgen we voor de juiste en wettelijk vereiste brandbeveiliging.

Wilt u een woonruimte verhuren? Wij kunnen u daarmee helpen door onder andere het aanbod op diverse sites en social media te plaatsen. Ook selecteren en screenen wij potentiële kandidaten vanuit onze database met woonruimte-zoekenden en kunnen we de bezichtiging voor u uit handen nemen. Ook met betrekking tot de juiste juridische overeenkomsten met huurders tot overdracht van de woonruimte bent u bij ons aan het juiste adres.

Bij klein of groot onderhoud, van A tot Z kunnen wij de zaken uitvoeren of beheren. Denk hierbij aan: huismeesterservice, schoonmaakservice, controles ter behoeve van de brandveiligheid en 24-uur service (hierbij kunnen huurders 24/7 contact opnemen voor onderhoudsmeldingen).

Wij hebben een eigen schoonmaakservice met een team van enthousiaste en kundige schoonmakers. Door de gemeenschappelijke ruimten van uw pand periodiek schoon te laten maken blijft uw investering beter behouden. Huurders hebben vaak zelf ook een hogere mate van verantwoordelijkheidsgevoel als er periodiek schoongemaakt wordt. De kosten van het schoonmaken kunt u volledig doorbelasten, zo geniet u van alle voordelen en levert het ook nog iets op. Ook het leeghalen van woningen en het afvoeren van vuil behoren tot een van de vele mogelijkheden.

Bij administratief beheer kunt u ons instellen als het aanspreekpunt voor huurders. Huurders nemen dan geen direct contact met u op, maar kunnen ons 24/7 bereiken voor vragen en opmerkingen. Ook zorgen wij voor het doorvoeren van huurverhogingen, het opstellen van huurovereenkomsten, het opmaken van servicekostenafrekeningen, het berekenen van huurprijzen en het instellen van incassocontracten om de huur automatisch te incasseren.

KBS is vrijwel de enige vastgoedbeheerder met een echte 24-uurs service. Zowel huurders als verhuurders kunnen 24 uur per dag 7 dagen per week een van onze medewerkers bereiken. Daarnaast kunnen huurders ons ook telefonisch, per mail, via het portaal en zelfs via Facebook contacteren. Huurders en verhuurders komen ook regelmatig zonder afspraak binnenlopen op ons kantoor in het centrum van Nijmegen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend én kosteloos gesprek.

Contact