Veelgestelde vragen

Kies voor een premium account en vergroot je kansen op een woonruimte. Met een premium account sturen we voordat we het aanbod plaatsen een mailtje om je op de hoogte te brengen. Hiermee kun je sneller reageren en maak je daardoor meer kans om te komen bezichtigen.

Je betaalt bovendien enkel wanneer je ook daadwerkelijk een woonruimte via ons gaat huren, volledig no-cure-no-pay dus! De kosten voor een premium account bedragen €49,95

Als je je al ingeschreven hebt met een standaard account en wilt upgraden naar een premium account dan dien je eerst je huidige account te verwijderen en je opnieuw in te schrijven. Voor het verwijderen van je account zie: Hoe kan ik mijn account bij Mijn KBS verwijderen?

Het inschrijfnummer is zichtbaar op je profiel pagina wanneer je bent ingelogd op mijn KBS.

Zodra je bent ingelogd op Mijn KBS, kun je op “Edit” klikken om je account gegevens te bewerken.

Zodra je bent ingelogd op Mijn KBS, ga je naar je account instellingen, en klik je op “Verwijder Account”.

Wij selecteren de kandidaat op basis van inschrijfgegevens, de beste match met het profiel gesteld voor de kamer wordt geselecteerd.

Om te zorgen dat er geen misverstanden ontstaan of meningsverschillen met de huurder voor je, vragen wij je altijd om foto’s aan te leveren van de lege ruimte.

Opzeggen kan één volle kalendermaand van tevoren. Je kunt je opzegging via de mail doorgeven.

Na opzegging krijg je, mits voldaan aan alle verplichtingen de borg binnen 1 maand retour.

Onderhoudsmeldingen kunnen worden doorgegeven via het portaal. Inloggegevens zijn per mail naar je verzonden, óf je vindt ze in de huurbevestiging.

Je kan ons buiten openingstijden bereiken voor spoedgevallen op het volgende nummer: 06 – 50809236

Bekijk daarvoor deze video van Eneco, over hoe je een verwarming ontlucht.

Bekijk daarvoor deze video van Eneco, over hoe je een ketel bijvult.