Veelgestelde vragen

Een begrip in Nijmegen

previous arrow
next arrow
Slider

Waar kan ik mijn inschrijfnummer vinden?

Het inschrijfnummer kan je vinden in de mail die je als bevestiging krijgt nadat je je ingeschreven hebt.

Hoe ontlucht ik een verwarming?

Bekijk daarvoor dit filmpje.

Hoe vul ik een ketel bij?

Bekijk daarvoor dit filmpje.

Sprake van spoed buiten kantooruren?

Je kan ons buiten openingstijden bereiken voor spoedgevallen op het volgende telefoonnummer: 0650809236

Hoe kiezen jullie iemand uit?

Wij selecteren de kandidaat op basis van de inschrijfgegevens, de beste match met het profiel gesteld voor de kamer wordt geselecteerd.

Als ik mijn nieuwe woning betrek, waarom dien ik dan foto's te maken van de lege ruimte?

Om te zorgen dat er geen misverstanden ontstaan of meningsverschillen met de huurder voor je, vragen wij je altijd om foto’s aan te leveren van de lege ruimte.

Hoe moet ik opzeggen?

Opzeggen kan één volle kalendermaand van te voren. Je kunt je opzegging via de mail doorgeven.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Na opzegging krijg je, mits voldaan aan alle verplichtingen de borg binnen 1 maand retour.

Hoe geef ik een onderhoudsmelding door?

Onderhoudsmeldingen kunnen worden doorgegeven via het internetportaal:

https://portaal.kbsvastgoedbeheer.nl:8080/

Inlog gegevens zijn per mail naar je verzonden, óf je vindt ze in de huurbevestiging.

Volg KBS Vastgoedbeheer op Facebook!